Thursday, December 31, 2009

WELCOME 2010... HAPPY NEW YEAR!!!!!


tahun baru 2010 akan menjelang lebih kurang 9 jam lagi... korang ada azam tahun baru tak? frankly speaking aku tak pernah ada azam tahun baru... tak pernah terpikir nak buat pun.. sebabnya kalo dah berazam tapi tak tunaikan, rasa cam poyo-poyo je kan... hehe..
apa-apa pun tahun 2010 ni aku berazam nakg bali lagi skali... kali ni bukan honeymoon tapi ngan the most important friends aku... hubby aku?? haiissshhhhh... mesti la ikut... takkan nak tinggalkan pulak.. hikhik.. ohhh cakap pasal bali, next entry nanti aku citer la pasal honeymoon aku di bali erk... hmm.. ape lagi ek... hopefully 2010 jugak aku dapat menjejakkan kaki ke krabi or phuket... Mr F... plissssssss....

wishlist 2010... sukey white trim... uwaaaaa...... nak jugakkkk...


gucci sukey white trim

No comments:

Post a Comment