Thursday, January 22, 2015

Alive 3D Art Gallery

 ***Lama gila entry ni terperap gara-gara kebizian kat ofis. Hehe.

Cuti Krismas hari tu buat plan last minute dengan akak ipar aku nak pergi Alive 3D Art Gallery kat Lukut. Aku tau pun lepas tengok Aida bawak anak-anak dia pergi sana. Macam best je. Memang sesuai sangat la dengan aku yang suka bergambar. Gituuuu. Mula-mula along aku macam malas je nak pergi. Along aku ni memang tak suka pergi tempat serabut-serabut. Tapi aku bagitau Angah dengan kakak ipar aku no 2 dah on je. Terpaksa la dia setuju dalam paksaan. Hihi. So 2 kereta dari KL. 9 orang semuanya. Iman je tak ikut sebab dia kat rumah atuk belah mama. Janji dalam pukul 11 pagi. 3D Art Gallery ni tak jauh pun dari rumah aku so kitorang janji jumpa kat Lukut terus je senang. 

Tak susah pun cari tempat ni. Sebab ada banyak signboard. Tapi aku guna waze je. Rupanya 3D Art Gallery ni kat shoplot je. Besar jugak la. Tapi tak la besar sangat. Hahaha. Confuse aku. Harga tiket RM15 untuk dewasa. RM10 untuk kanak-kanak bawah 12 tahun. Untuk senior citizen pun RM10. Layan gambar je la eh.


 Harga tiket tapi School Holiday Promo. Harga sebenar aku tak sure.

 Ni operation time. Jam 11.00 pagi - 11.00 malam (Isnin - Jumaat). Jam 10.00 pagi - 11.00 malam (Sabtu/ Ahad/ Public Holiday/ School Holiday).

Queue panjang!!!!
 

























 Panda comel!





 Roarrrrrrrr





















 Ayah pun nak jugakkkk. Hehe


Ok. Gambar dah abis. Hahahahaha. Bagi aku, kalau korang suka bergambar, boleh la pegi ke Alive 3D Art Gallery ni. Lagi satu, memang kena kreatif la bila bergambar tu. Kalau tak gambar tu tak nampak hidup gitu. Masa ni orang ramai gila. Tak sempat nak berposing beria. Korang boleh klik TEMPAT MENARIK DI PD kalau nak tengok tempat-tempat lain kat area Port Dickson dan Lukut. 

Xoxo,


No comments:

Post a Comment