Tuesday, June 30, 2015

IFTAR - GRAND DORSETT SUBANG

Cerita hari Ahad last week. Aku berbuka puasa di Grand Dorsett Subang. Menu-menu lain yang ada antaranya kambing panggang, ayam panggang, ketam grill, segala mihun, mi, kuetiaw, roti boom, nasi arab, lauk-pauk. Eh, macam-macam lagi lah. Memang puas hati lah. Makanan kat sini pun sedap-sedap. Banyak choice, cuma tempat je agak sempit sikit. Sepanjang berbuka puasa, ada 2,3 artis membuat persembahan. Tapi dah nama pun berbuka puasa kan, harus la tumpuan utama kat makanan-makanan yang banyak dan delicious tu. Hikhik. Tak banyak pun gambar yang aku sempat snap. Sebabnya, orang ramai. Segan iols nak snap gambar beria sangat. 

Aku sampai dalam pukul 6.45 petang. Masuk ke dalam, ramai yang dah start ambil makanan. Tak sabar la tu. Hihi. Cuci mata tengok makanan pulak eh. Favourite menu aku dah tentu lah dessert. Puas hati dapat makan macam-macam dessert yang ada. 

Triffle, pavlova, egg tart

Stall di luar

Chicken wings dan ketam


Favourite menu aku! Dessert!!!

Cendol dan ABC


Tomyam

Nasi arab, kue tiaw goreng dan udang blackpepper

Dessert dan buah-buahan



Kuih-kuih tradisional





No comments:

Post a Comment