Monday, September 21, 2015

B.I.R.T.H.D.A.Y

Sementara nak siapkan entry Perhentian yang terperap sekian lama tu, aku up dulu short entry ni. 16 September aritu birthday anak buah aku, Adam yang ke-13. Aku dah janji nak bawak dia makan-makan kat Salon Du Chocolat sempena birthday. Padahal maksu dia yang lebih nak makan kat situ sebenarnya. Haha. Birthday boy pun ikut je la, asal ikhlas katanya. Hehe.
 
So, malam semalam pergi la ke Salon Du Chocolat, Publika. Kami pergi berempat je. Aku, hubby, Iman dan birthday boy, Adam. Adam kata janji maksu dah setel. Tinggal pak lang je belum setel. Hikhikhik.
 
 Chocolate Waffle (Half)
 
 Waffle Stick. My feveretttttttttttttttt
 
 Chocolate Crepe. Aku request tulis 'HAPPY BIRTHDAY'
 
Birthday boy bizi main game. Budak-budak sekarang. Hmmmm
 
Kepada Adam,
Happy birthday from maksu-paksu.
Moga jadi anak yang soleh dan baik sentiasa.
Belajar rajin-rajin.
Jangan asyik main game je. Hehe.
 
 
 
Xoxo,
 
 


No comments:

Post a Comment