Wednesday, January 04, 2012

Phuket :: Part 3 ::

Okay. Mood ialah sangat rajin nak update blog. So nak sambung citer last day kat Phuket. Last day ni kami free n easy je. Just jalan-jalan je kat area Patong. Kami masih sewa moto. B200 = 24 jam. Lebih kurang dalam RM20 la. So dalam pukul 9 lebih tu dah setel packing barang-barang sume, kami keluar jalan-jalan. Pergi Hard Rock dulu nak beli t-shirt n keychain. Hard Rock ialah tempat wajib shopping kalau pergi mana-mana. Hehe.Lepas bayar tu, cashier ada bagi a voucher B750 = RM75 untuk makan di Hard Rock Cafe. Lepas siap membeli, singgah kat kedai kami tempah baju. Nak fitting. Tak tau la murah ke tak. Hubby wat kemeja long sleeve RM90 kain + upah tailor skali. Saya punye kemeja pun sama RM90. Lepas fitting, kami rempit balik hotel dulu. kami kena cek out pukul 12 tengahari. Rehat sekejap, amik beg dan barang-barang terus cek out. Tapi barang kami tinggalkan dulu kat hotel sebab nak sambung jalan-jalan. Hehe.

Tempat keluar duit. Hehe.

Kami pergi lunch dulu kat tepi patong beach tu. Restoran yg sama masa first day sebab hubby kata tomyam dia sedap....

Lepas makan jalan-jalan kat pantai. Snap-snap gambar dulu.

Lepas tu kami ke Jungceylon. Nak carik keychain n fridge magnet. Dah siap membeli, pergi massage pulak. Saya try thai massage. B250 for 1 hour. Lebih kurang RM25. Sakit ohhhh sebab saya tak biasa dengan thai massage ni. Biasa buat aromateraphy massage. Dah setel massage dalam pukul 4 lebih, kami ke Hard Rock Cafe, utk minum petang guna voucher yang diorang bagi tadi.

Jungceylon

Rock Shop bersambung dengan Hard Rock Cafe

*Camwhore* wink wink*

Pukul 6 petang *waktu Thailand*

Then pukul 6 kami balik, singgah jap amik baju. Then terus ke hotel. Masa smpai hotel, driver taxi dah tunggu. Padahal baru pukul 6 lebih. Kami janji soh amik pukul 7. Tapi takut jem katanya. Charge dari hotel-airport ialah B500. Dalam Rm50 la. Bertolak ke airport. Flight kami ke KL jam 9.40 malam. Luckily flight bertolak tepat pada masanya. Hehe.

Nanti kalau ada rezeki lagi, nak repeat Phuket. Tapi kali ni kena g lama sket. Boleh terus ke Krabi. 3D2N sangat la tak cukup. Hikhik.